2011. október 19., szerda

Eredeti Events márkájú alkalmi szoknya, nem turis. - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Üdvözöllek!
Az aukció tárgya egy nagyon szép, hosszú sliccelt piros alkalmi szoknya.
Selyem bélése van. Az eredeti ára jóval több volt, mint amiért én árulom. (több, mint 15000 Ft)
Nem turkálós, Kanadából hozták Nekem. Addig figyelt a szekrényből, míg én szépen kihíztam. : )
Events márkájú.
A kép így nem túl sokatmondó, de felvéve nagyon csinos.: )
Méretek (8) szerintem az kb. M-es ( 38-as), de vedd figyelembe a mért méreteket is.
Derék: 34 cm
Csípő: 47 cm
Hossz: 101 cm
Sliccelés hossza: 49 cm
Ha valamiben nem vagy biztos, kérdezz bátran amint tudok válaszolok.
Köszönöm, hogy benéztél, ha van időd, nézd meg a többi aukciómat is.
Van köztük sok szép (magyar)fehérnemű, fürdőruha a bolti ár töredékéért.
Tegyél a kedvenceid közé, nehogy lemaradj valamiről. : )



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-23 10:44
. Eredeti Events márkájú alkalmi szoknya, nem turis. - Jelenlegi ára: 5 000 Ft