2011. július 27., szerda

Oriflame Optimals oxigénes hidratálókrém,új!!50ml - Jelenlegi ára: 999 Ft

Az oxigénes krém fokozza a bőrsejtek lélegzését*, és csökkenti a környezet bőrre gyakorolt, káros hatásait (pl. stressz), így segítve egészségének és fiatalságának megőrzését. 24 órás hidratáltságot nyújt. Nappalra és éjszakára egyaránt használható. *in vitro, a készítmény hatékonyságának laboratóriumi vizsgálata során. 50  ml
Normál katalógus ára: kb. 3. 000, -Ft, most a töredékéért a tiéd lehet! : ) Bontatlan!!! 50 ml
Vigyél még egy parfümöt vagy ékszert, s én állom az (ajánlott) postát!!! : )
Vélemények a termékről, ha van kedved elolvasni:
8 nappal ezelőtt | B. Orsolya
; )
A krém a normál bőrtípusomra nagyon szuper; ) Nem csípett, kellemes az illata és jól beszívódik, egyáltalán nem zsíros érzés; ) Ajánlani tudom csak; )
0 0
33 nappal ezelőtt | Szandyka
Bátran merem ajánlani: )
nagyon érzékeny a bőröm krémekre testápoló stb... de ez a termékcsalád nekem nagyon be jött nagyon jó a pakolása az arcpermetét imádom főleg ezeken a nyári napokon nekem egy 10 skálán 10-es: )
0 0
53 nappal ezelőtt | Kovács Zsófia
Kellemes hidratáltság!
Nagyon meg vagyok elégedve vele! Kellemes érzés a bőrön! Érzékeny és kombinált a bőröm, de nem okozott problémát a használata: Mivel a bőr is igényli a változatosságot, ezért felváltva használom ezt a krémet a rózsaszín csomagolású bőrnyugtató nappali krémmel. Mindeközben rendszeresen, heti 2-3 alkalommal arclemosáskor radírozom is a bőrömet, így a krémek sokkal jobban felszívódnak, és kifejtik jótékony hatásukat.
0 0
74 nappal ezelőtt | Brunner-Nagy Melinda
Nekem nagyon pozitív tapasztalatom van az arckrémmel kapcsolatban! A vásárlóim is elégedettek! Az én arcbőröm elég érzékeny és kipirosodásra hajlamos.. mégis bevált! Kiegészítésként a kapszuláját is használom és elégedett vagyok Nagyon!!!
249 nappal ezelőtt | Hajdú Éva
ENNÉL JOBB ARCKRÉM NEM LÉTEZIK - oké, hát nekem : -)
Fantasztikusan jó arckrém. Nappalra is, éjszakára is. Hihetetlenül könnyű, mégis nagyon jól hidratál. Még nagy hidegben nem teszteltem, de az is meglesz szerintem az idén télen, állítólag sarki hidegek lesznek : -) Sajnos a komolyabb krémek kissé eltömítették eddig az pórusaimat, de ez az oxigénes ez fantasztikus. * * * * * * * * *  Hát én szerintem ez egy szuper arckrém. És ráadásul pont úgy, hogy az én bőröm is érzékeny és ráadásul még kombinált is.   Én személy szerint könnyebb krémet még nem pipáltam eddigi életem során.
0 0
310 nappal ezelőtt | Csóka Ramóna
" a nagyinak bevált "
A nagymamám próbálta ki a terméket, neki tetszett, nagyon meg volt vele elégedve!



Jelenlegi ára: 999 Ft

Az aukció vége: 2011-08-03 18:25
. Oriflame Optimals oxigénes hidratálókrém,új!!50ml - Jelenlegi ára: 999 Ft