2012. január 31., kedd

Nagy hatszögletű járóka hibás - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó egy nagy hatszögletű járóka betéttel!
Roba márkájú, de sajnos a kisfiam leszedte róla a matricát, így jelzés nincs rajta.
Szép járókabetét is jár hozzá. Szét van szedve úgy tároljuk, azért is csináltam úgy képeket. (nem volt időm összerakni). A betét teljesen hibátalan. Kivehető pár rács, így később ki-be közlekedhet a baba. Három magasába állítható így újszülött kortól használható. Három kereke fékezhető is. Adok hozzá ajándékba egy kis pléd félét (játszószőnyeg alja volt). Nagyon ari macis. Én mindig beletettem a járókába a betétre, így az kevésbé koszolódott.
Hibái: A kerekei nem egyformák. Van amelyik fekete színű, mi is így kaptuk. Próbáltuk egyformára cserélni őket, de az előző tulajdonosa beleragasztotta, úgy hogy nem szedtük ki. De így is tökéletesen használható. A főbb hibája, hogy az egyik része szétszedéskor megsérült. (fényképeztem 3-4. kép). Ugyan is, az egyik csavar helyett egy másik fajtát kaptunk, azt egy kicsit nehezebb volt kiszedni. (fényképeztem 6. kép). De szerintem ez javítható.
Már csak a betét miatt is megéri. Kérdezz bátran gyorsan válaszolok!
Személyes átvételt szeretnék.


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-08 16:17
. Nagy hatszögletű járóka hibás - Jelenlegi ára: 5 000 Ft